Жүргізуші-1: Қайырлы күн, қымбатты достар. Біз осы залда жиналған барлық қонақтарды қарсы алуға қуаныштымыз.
Жүргізуші-2: бүгін ерекше күн. Бүгін бұл залда ашылу салтанаты өтеді
Бүгін "сыбайлас жемқорлықпен күрес"атты өзекті тақырыпқа арналған интеллектуалды марафон.
Жүргізуші-1: құрметті қазылар алқасы сізге ұсынуға рұқсат етіңіз: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жүргізуші-2: бүгінгі сынаққа адал және абыроймен шығуға дайын ба?
Сонда біз бастаймыз! Біздің қатысушыларымыздың қол шапалақтарымен қарсы алыңыздар! Командалар
8 – 10 сынып.
(музыка бойынша қатысушылар залға өтеді және өз орындарына отырғызылады)
Жүргізуші-1: әртүрлі ғылымдарда ол асов ашады:
4 - тен 10-сыныпқа дейін,
Және ақылдың шайқасы қиын,
Жеңіске әркімге жол ашық!
Білім бар – ұрысқа батыл,
Барлық жеңістер сен үшін болады.
Білім алауы сендерге жағылған ұстаздар,
Сізге өмір жолына көмектеседі.
Жүргізуші-2: Елеулі марафондық жүгіріске барар алдында біздің нұсқауымызды қабыл алыңыздар.
"Тез қарағанда жақсы ойлаңыз". (Томас Мор)
"Есте сақтаңыз!!!: "Нағыз математик болу мүмкін емес
ақын". (К. Веерштрасс)
"Жеңіліссіз жеңіс болмайды!"(Ежелгі қытай даналығы)
Жүргізуші-1: және біздің зияткерлік ойын Не? Қайда? Қашан? ашық жарияланады!
1 раунды-бүгінгі "жемқорлық" ойынының тақырыбы 8 сынып оқушыларынан бірінші раунды сұрақ. "Сыбайлас жемқорлық деген не? (сөздік мәні)»
2 раунд-11 сынып оқушыларынан сұрақ. Лауазымды тұлға мен оның отбасы мүшелеріне азаматтардан түрлі сыйлықтар мен қызмет көрсету. Қатардағы азаматтар мен шенеуніктердің заңды өзара іс-қимылы емес. Сыбайлас жемқорлықтың осындай түрі болады. Қандай?
3 раунд-тарих мұғалімінен сұрақ. "Артхашастра" ежелгі үнді трактатының авторының пікірінше, " қу шенеуніктерінің аулағандарынан гөрі көкте құстардың жолын табу оңай»
4 раунд-физика мұғалімінен сұрақ. "Сенің князьдерің заңшығарушылар мен ұрылардың сыбайластары; олардың барлығы сыйлықтарды жақсы көреді және азғындық үшін қуылады..."; "Сыйлықтар үшін кінәліні ақтайтын және заңды түрде айыратын қайғы!"
5 раунд - география мұғалімінен сұрақ. Бұл эмблема не? ол қандай ұйымға тиесілі?
6 раунд-Назар аударыңыз! Қара жәшік! Сыбайлас жемқорлықты білдіретін үш затты атаңыз
7 раунд – әдебиет мұғалімінен сұрақ. Жұмысты атаңыз.
8 раунд - ағылшын тілі мұғалімінен сұрақ. Бирман театрында марионеток көп ғасырлық дәстүрлер бар. Мысалы, атақты дарақтарды бейнелейтін қуыршақтар қымбат камфорды ағаштан, простолюдиндер мен жануарлардың мүсіндері арзандан жасалады. Бір сын есіммен жауап беріңіз, қандай мифологиялық кейіпкерлер, жынысына, жасына және шеніне қарамастан, қиындықтарды болдырмау үшін жеке қорапта сақталады?
Жауап: теріс. Сынақ: нашар.
9 раунд-математика мұғалімінен сұрақ. Біз үшін жылжымайтын мүлік-бұл құрылыс, ал жылжымалы-қолма-қол ақша мен құндылықтар. Мұндай бөлу ежелгі гректерде де болды, тек қана олар құймадағы қымбат металдарды, алтын, мыс, темір деп атаған; ал олар "probata" деген сөз деп атаған қандай байлықты, яғни "Жылжитын мүлік"деп атаған?
Жауабы бар. Мал
Жүргізуші: ойын қызықты болды. Көп білді.Өздерінің тапқырлықтарын және білім. Қазылар алқасының сөз беру уақыты келді,
Ойын қорытындысы олар жария етуге дайын!
(Қазылар алқасы қорытынды ұпайлар мен жеңімпаздар командасын жариялайды).
Жүргізуші: "Жаңа кездесуге дейін, ойын!
Жаңа кездесуге дейін! Қош бол!
Кулыжкина Ю.В.